آیناز جانآیناز جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دنیای منو خانومی

کله ی باندپیچی شده ی آیناز

1392/10/14 2:38
نویسنده : مامان ستاره
483 بازدید
اشتراک گذاری

الهههههههههههههههی مامان دورت بگرده دردو بلات بخوره به جونم امروز عصری یه کیک خوشمزه 

با هم درست کردیم.اومدی تو اتاق مامان من داشتم وبلاگتو آپ میکردم که گفتی کیک میخوام رو

صندلی نشستی داشتی کیک میخوردی که گفتی مامان ببین بزرگ شدم منم گفتم آره زندگیم

ماشاللهقلبماچمشغول وبلاگت بودم که یهو صندلی از زیر پات رفت تا رسیدم بهت غرق خون

بودی الهی بمیرم بابایی خونه عزیز بود زنگ زدم اومد و بردیمت بیمارستان پشت سرت سه تا بخیه خورد

زیر دست پرستار اصلا گریه نکردی دستت تو دستم بودو آروم نگام میکردی یه آرامشی بهم

دادی که همه تعجب کرده بودن دختر صبورم وقتی اومدیم خونه به بابا گفتی انگار آشپزی شدم.

اینم عکس نازگل صبورم دردت به جونم 

زندگیم داروهاتو خوردی بعد خوابیدیناراحت

زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله شهين
11 دی 92 13:06
سلاممممممممم صدق سرش بام خدا نهلمه
روزین
12 دی 92 16:35
سلام عزیزم دردت گرفت خدا بشت بناهش باشه